Inquisitio Amentiae

Liberális vagy konzervatív legyen a gazdaságpolitika?

2017. december 10. 17:40 - inquisitor amentiae

Így érveltek ti

Maargit: Te, Maaargit, hallottál erről a liberális vagy milyen gazdaságpolitikáról?

Maaargit: Ezt mondom mindig, liberális politika, az kéne az országnak.

Maargit: Maaargit, de hát annak semmi értelme! Ennyi macskatápot, meg mindent gyártani? Minek? Tisztességes vasárnapi ebédre meg már nem is telik.

Maaargit: Maargit, hát ezt a konzervatív marhaságot! Miért, mit csinálnánk ezzel a sok macskával, vágjuk le őket, aztán együk meg?

Maargit: Miért ne? A kínaiak megeszik a kutyát, most akkor a macskákat miért ne ehetnénk meg? Különben meg Maaargit, nooormális? Marhakonzerv? Régen volt a jó világ, amikor a nyereg alól ettek a magyarok a friss húst, nem ilyen mindenféle teszkós vackokat.

Maaargit: Na de Maargit, hát a nyereg alatt még csak meg sem tudja sózni a húst, az sótlan lesz! Ez kell nektek, konzervatívoknak, egyétek csak a sótlan húsokat. Én meg megyek a teszkóba, tegnap is olyan finom teszkós ásványvizet vásároltam, te, én még ilyen jóízű vizet nem ittam! Hogy fejlődik a világ, hova jut a teknika meg a teknológia, hogy a víz is ilyen jóízű lesz!

Maargit: Igyad a teszkós vizedet, te liberális, én maradok a pálinkánál!

Maaargit: Hát, Maargit, figyelj, én nem tudom, te hogy gondolod, de ez a te konzervatív gazdaságpolitikád, hát, szerintem ennek semmi értelme.

Maargit: Hát, hallod, ez a te liberális gazdaságpolitikád nem jön be nekem, annyi hülyeséget hordtál itt össze, a disznó megenné, megveszne.

Így történt, hogy Maargit a Konzervatív Margitok Pártjára, Maaargit meg a Liberális Margitok Pártjára szavazott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inquisitio.blog.hu/api/trackback/id/tr8213470041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása